VÄLKOMMEN till mig

Welcome ..

30 oktober 2013

Omtumlande dag

Ja idag hos bm gick sådär, spår av äggvita i urinen och lite små tecken på havandeskapsförgiftning så gäller att vara abservant nu. Hade även ökat ganska mycket i blodtryck. Är ju en person med riktigt lågt blodtryck annars och nu hade jag 130/80 så hade ökat ganska mycket.  Känner mig som en flodkooo, har gått upp 16,9kg! Fyfan på ren svenska. Har dock sjukligt med vätska i benen och armarna och händerna nu. Astman är katastrof jobbig nu såhär i slutet. 

Va till badhuset nu på kvällskvisten och simmade lite med mamma. Riktigt skönt att få känna sig lite smidig en stund. 
 
Nu kikar ja på bonde och de är de enda ja orkar. 
Hur ska man orka föda ett barn när man har så dålig fysik? 

Vill aldrig mera vara otränad, känner mig fängslad i min egen kropp. 

Endå i allt det så mår jag bra och är smidig, barnmorskan sa att jag gick så smidigt och inte vankade fram. Bebis hade 140slag / minut och sf måttet på 38cm. Och så va bebisens huvud helt fixerat så nu kan ju komma ut till mig älskade unge. 

Hoppsan så ringde din kära far idag, blev chockad och lite sur först. Men sen ringde jag upp och berättade att jag reagerade som ja gjorde för jag blev chockad och sen att jag verkligen blev glad. 

Nu är de bonde igen ;)

Inga kommentarer: