VÄLKOMMEN till mig

Welcome ..

08 april 2014

Tack, precis vad jag behövde

Kanske att ni har märkt min dåliga updatering.
Detta p.g.a. att jag senaste dagarna varit väldigt nere p.g.a. min bipolär sjukdom.

Eftersom ja är manisk så blir jag också lättare deppig. Behövs inte så mycket när ja samlat ett tag.

Men en då känner jag att jag klarar dessa "mörka dagar" mycket bättre sen lillan kom.
Känner inte att de blir jobbigt alls med henne även om allt annat känns jobbigt.

Satt och läste igenom mina kommentarer och fick en massa styrka av en tjej:

Tack så jätte mycket fina du, precis vad jag behövde idag..

Grattis till din guldklimp

Är så imponerad av dig - trots din ålder är du så fruktansvärt duktig och noggrann- tycker du är en förebild för kvinnor-

Kämpa vidare-
och njut av dina ansträngningar
det är du verkligen värd
Stora Kramar från
Ida Cavalli 
ensam mamma till en 11 åring :)

Inga kommentarer: