VÄLKOMMEN till mig

Welcome ..

16 maj 2014

hjärta

Min mamma är den bästa i hela världen, hon ställer upp till två tusen på mig och Ewina.
Vad skulle vi göra utan henne?

Lite komiskt va de igår, mamma skulle hämna mig efter op. hon skulle bara tanka. Problemet vart bara att hon tankade bensin i sin nya fina diesel bil.. Händer hela tiden tydligen..
Men de fixade sig, bärgaren kom och körde den till verkstan.

Har även en liten nyhet att berätta, jag har nämligen gått o blivit lite kär. Har träffat honom i två och en halv månad. Tycker om honom mer och mer för varje dag.
Va längesedan ja kände såhär, vi lixom läser varandra, skrattar och har de underbart. Han är så go med både mig, Diva och Ewina.
Med honom kan jag verkligen vara mig själv jämt, han förstår mig och vi pratar om nästan allt <3 p="">

Inga kommentarer: