VÄLKOMMEN till mig

Welcome ..

16 maj 2014

Operation

Ja igår opererade jag magen efter graviditeten. Har nu fått en ny bukhinna av nät samt lagat och nätat igen mina bråck. 7 hål har jag räknat till. har stora plåster på hela magen och har knapprat morfin tabletter sen jag vaknade upp efter operationen p.g.a. svår smärta. Nu väntar rehabilitering och två veckor utan att få lyfta min vackra underbara fina flicka! :(
Fruktansvärt att inte kunna ta upp henne när hon är ledsen. Men tur jag får lite hjälp av hennes far iaf-

Jag har varit lite frånvarande då jag valt att prioritera annat än bloggen på sista tiden.
Har haft lite jobbigt med min bipolära sjukdom upp och ner. Inget som drabbar min lilla tjej som tur är, de 'r hon som får dom där mörka stunderna ljus.
Tror på riktigt att jag aldrig kommer kunna bli ovän med henne, hur ska jag kunna skälla på henne som är så underbar?

Hon har lärt sig vinka igår, öppnar och stänger handen. Så gulligt, hon har även tagit sina första krypsteg frammåt och bakåt har hon kommit nån vecka.

Sittande går bra ända tills hon blir glad eller så för så sträcker hon ut hela kroppen och faller bakåt. har inte tränat sådär jätte mycket heller.


Inga kommentarer: